Ridit..

Hej.
Jaa.. jag åkte till Josefin som sagt och vi skulle rida så vi gav oss iväg på Evert.. Vi red till ett litet ridhus. Och det var faktiskt mkt fiint!
Sen så kom vi på en liten idé, att vi kunde rida två på lilla Evert.. Så det gjorde vi ; )
Det gick faktiskt mkt bra! Evert är så duktig!
Men sen så kom vi hem och åt lite mackor eftersom vi var jätte hungriga..
Sen kollade vi på "Frusna män söker kärlek" Hehe..
Och drack lite té.

Sen kom vi på att vi kunde ge oss ut på Myrra =)
Så det gjorde vi : ) Det gick lite sådär halvbra i början men när vi väl kommit fram till ridhuset så gick det faktiskt mkt bra ! Och på vägen hem gick det oxå bra..

När vi kom hem så tog vi en ducsh, Och nu sitter jag här..

Jag har föresten fått exem på händera =(

aja.. hare bra! Pusshej<3

Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0