Nytt inlägg..

Hej bloggen..
Nu sitter jag här vid min lillebrors dator.. för han skulle visst bädda och duscha.. hehe
Aja idag har jag träffat William! Så jävla söt.. Och småbarn ni vet hur dom är.. skiftar mellan gråt och skratt..
Han ramlade ´ner för en bänk och började gråta.. och vi låtsades tycka lite synd om honom men efter kanske 30 sek så såg han en båt på en tidning och blev glad..!
Annars så har jag flyttat en massa grejjer till ebba och rasmus och jockes nya hus.. Huset är grymt snyggt!
Typ östhammars snyggaste hus tror jag..? Om ni har vart där så ligger det nära sibylla och mitt emot en gul frisör salong.
Men i alla fall utom att flytta en massa saker så har jag träffat folk och suttit upp en studsmatta =)
Och ganska mkt mer..

ibland kan allt bara kännas piss.. och det kan kännas som om man har världens jobbigaste liv.. Jag tror faktiskt att alla har känt så nån gång, i alla fall dom som är över kanske.. 10-11 nått sånt.. eller kanske äldre dom som är över 12 kanske, för jag har nog inte känt den känslan så mkt förns nu typ... när jag var 11-12 visste jag väll knapt att jag kunde dö.. jag såg mej själv som odödlig.. sen kom en period runt 12 när jag var jätte rädd för att dö och jag trodde verkligen att jag skulle göra det ett tag.. Men nya tider kom och jag förstog att det behövdes mer än en vanlig rädsla för att få mej att dö..
Sen efter den perioden kom den när jag var som mest lyckligast och jag var rädd så in i helvette för att bli av med den känslan.. jag var så rädd att förlora någon som jag verkligen älskade.. Och jag hatade den där känslan, Men jag kunde inte göra nått åt den..
Efter det så kom den hära lilla "perioden" när jag kan ibland känna att allt suger och att jag måste fixa allt och att jag ska göra så att all blir glada, Och jag inser att det inte funkar! Och ibland mår jag faktiskt grymt bra och ibland lite sådär..
Just nu tänker jag att jag mår ganska bra.. och att mitt liv är bra. Och det är det faktiskt om jag tänker efter så Äger mitt liv och jag tänker inte byta ut det mot något..

Det skulle aldrig vara så här bra utan alla personer jag älskar så grymt mkt!
Älskar er mest! (You know who you are)

Hare bra Puss<3!

Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0