Ny blogg och allt..

Kom hem från skolan och tänkte "jag ska nog skapa en ny blogg" och det gjorde jag,jag var så trött på min gamla blogg "jageengris" aja nu är det nytt och fint ; )

Jag heter då Elin..

jag kan berätta lite om min  dag.. Jo det var såhär jag sov hos Jennifer och vi gick upp kl.05.10 för att åka till arlanda och möta Somaly Mam som kommer från kambodja och hon har typ startat en organisation och så.. 
Sen var det tillbaka till skolan dåra, lite franska och svenska sen bild och lunch efter lunch var det engelska och sen musik ; )
Sen så slutade då skolan och jag åkte buss hem, nu är jag här..  och jag är arg,trött,ledsen och lite sjuk.. =(  

Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0