Måndag

Hej bloggen ; )
Joo, nu sitter jag här.. Hemma i våran nya soffa i vårt nya vardagsrum. Jätte fint blev det!
Lyssnar på musik gör jag oxå.. Men annars så har jag vart och gett min häst Evert mat.. Och gått i skolan idag.. jag hade vikarie eller ingen lärare alls på varje lektion idag.. Haha.. Men det är väll ändå ganska skönt !

Jag har igentligen inga planer för idag.. har läxa tills imorn.. men jag har ändå inga grejjer med mej hem.
Aja.. imorn så ska jag kanske till uppsala med Josefin för hon skulle köpa ett nytt navelsmycke.. men jag vet inte om jag har några pengar, såå vi får se..

Igår så sov jag kvar hos Josefin. Det var mkt kul och väldigt mysigt tycker jag!
Jag tror jag skrattade så jag fick träningsvärk i magen..  Men med tanke på Josefin så ska hon vara med på en musikal  som har premiär idag.. Lycka till! Hon ska oxå sjunga solo på mamma mia.
Jag ska då se den imorn kl.10.00 med resten av skolan.

Men med tanke på musik så har jag laddat ner lite låtar med robyn, och jag tycker faktiskt att hon är väldigt bra.. Speciellt Be mine.. Och Madonna - Die another day tkr jag oxå är bra även fast jag vet hur gammal den igentligen är.. Men jag gillar den.
Och alla gillar ju olika musik.. och det är en sak jag undrar.. som viss musiksom jag tycker låter hemskt tycker ju andra är bra.. och hur låter då musiken i deras öron?

Men men.. nu ska jag snart äta Mammas pannkakor =)

Aja.. hare bra Puss..


Kommentera mera!

Din åsikt
Postat av: JOhanna

jag åt också pannkaka idag xD

2008-04-28 @ 20:40:18

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0