Keybord..

Godmorgon lr nått..
Aja men i alla fall så vaknade ja runt 09.00 och gick då upp..
Jag och Jennifer märkte då att det var en massa myror i köket och jag tyckte det var jätte äckligt!
Så jag sa till pappa och han skulle typ spruta med nånting så dom försvinner..
Men i all fall så å vi frukost då och kollade lite på MTV..
Sen satt vi oss här vid datan och snart ska vi äta lunch.. typ..

Efter det så ska jag åka iväg och rida med Josefin.. Det ska bli kul!

Nu står Jenniferoch spelar Keybord.. lr hur det stavas..? med det låter fint!
Jennifer, Jag älskar dej!

Aja det kasnke kommer ett till inlägg senare..

Men vi får se..

Hare bra!

Din åsikt
Postat av: Jennifer

Haha det stavas, Keyboard ;) (K)

2008-04-27 @ 17:05:38

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0