Heej

Nu sitter jag här med Jennifer och gör inte så mkt..
Men idag var det som sagt skola..
Gjorde inget speciellt.. En Piss dag vare i alla fall .. Men men nya tag igen, inte ska jag sura och bara skriva en massa skit inlägg där jag klagar på hur dåligt jag mår.. lr? nej!
Efter skolanhängde Jennifer med mej hem och vi har typ hoppst studsmstts, flummat runt lite och lyssnat på musik och lite så..

Nu har jag ingen större lust att skriva ett långt inlägg.. Men ikväll i alla fall så ska jag rida- det ska väll bli kul. Annars så får vi se vad jag och Jennifer hittar på ; )
Men vad ska man hitta på imon då..? ähm, det får vi se då.. jag gillar att ta dagen/eftermiddan som den kommer för om man planerar så tkr jag alltid att det blir så jobbigt.. Nån som tycker som jag?
Men nått kul tkr jag att det borde bli i alla fall..
vi får väll se när nästa inlägg kommer..

Hare bra Pusshej<3!

Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0