Happy day.

Hej hej hallå..
Ellr  Hej bloggen =)
Ellr bara Hej..
Aja här börjar vi inlägget.
Igår var det väll en OK dag.. inget vidare speciellt kul men iaf bättre än onsdagen!
Lite lektioner+städar dag.. Hehe, Jag tror att Jennifer och viola hade roligast! Dom spran runt och dansa på borden osv.
Själv strosa jag bara runt.. det blev inte så mkt städa men men.. alla andra städade ju - Varför behövdes jag då?
Aja äcklig mat var det oxå.. =(
Men men efter skkolan så åkte jag hem, och min mormor är hemma hos oss "Över helgen" ellr vad jag ska säga.. Men i af så hade hon städat mitt rum och bytt gardiner och lagt in en liten söt matta.
Det är bra och ha mormor på besök alltså!

Idag så var det en bra dag!
klart allt kan bli bättre och jag jobbar på det. Men nu så mår jag bra! Och jag är glad.
Men i alla fall så idag var det lite lektioner och så då..
Engelska och franska och annat tråkit..
Men idag var det god mat! - Köttfärs sås och speghetti.
OKej i alla fall =)

Jag funderar på att gå ut och göra nått, Men vad? Lixom kul och göra nått själv? Neeej.
Kanske springa.. Men vart? jag skulle ju kunna rida men.. Jag orkar inte.
Kanske går ut och går bara.. Men i alla fall så vill jag ha Sommar NU! Gud vad jag vill ha värme och fint!
Okej det är jätte fint nu, och jätte varm osv.. Men jag vill ha varmare och lov, när man bara kan gå ute i korta skjorts och strosa runt..

Aja ha en bra dag! 

Pusshej <3

Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0