Godmorgon..

Inte för att jag vaknade nu men.. i alla fall, Godmorgon.
Själv så har jag hunnit med ganska mkt nu här på morgonen..
Tagit en dusch - även fast jag ska hoppa kl. 18.00.. så det blir två duschar idag. Men det är inte så ovanligt.. Det brukar hända..
Men annars så har jag plockat lite saker från mitt rum och läst lite tidning och så.. =)
Lite skönt faktiskt!

Sitter nu hemma själv Erik är på fotbollsmatch och mamma rider.. Jag är faktiskt lite hungrig.. men vi får se om jag hittar nått och äta.. Mamma kommer kanske om nån timme.. Jag kanske äter nått då istället..
Jag sitter nu med datan vid tven, och det är precis då inte ovanligt.. Det gör jag typ varje helg morgon hos Mamma.. Det är skönt faktiskt.. Just nu är står The Voice på, det är Alicia Keys - No One. Jag gillar då inte den låten.. Jag har tröttnat på den så mkt!
Men egentligen så är det top 20, och det är rätt OK. Men jag tycker att det brukar vara lite gamla låtar.. lixom förra veckan så låg Rihanna - Don't stop the music etta och Adam Tensta - My cool tvåa.. Gammalt tycker jag..
Men men det är ju inte jag som väljer låtarna.. det är väll typ så att man får rösta.. och det gör inte jag.. och just nu så bryr jag mej inte så mkt om vad det är för musik som spelas jag tycker bara att det är mysigt att ha nått att lyssna på! Jag hatar nämligen tystnaden!

Men i alla fall man får väll se vad man hittar på idag.. Ska i alla fall Hoppa kl.18.00 som sagt.. annars vet jag inte..
Aja hare bra!
Nej fan nu kommer sean kingston.. =(
Aja Pusshej<3!

Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0