:)

Hej hej och hej igen..
Ingen uppdatering på två dar.. Jag vet.
Men i alla fall så har mitt liv vart bra ! I måndags så sov Josefin själv hos mej, Det var jätte kul ! Vi skrattade mkt och så.. Men annars så kollade vi på sjukhuset för mamma var med. Om ni kollade så var det hon som åkte hellikopter och gick till ambulansen och det var hon som pratade i bakgrunden typ "ambulansen brukar vilja att vi ska möta upp dom" Och lite mer som jag inte minns..
Sen så kollade vi på Kalles fotbollsträning. Och chattade lite med folk som inta jag känner.. Bara Josefin..
 
Men igår så åkte jag hem till Kalle : ) Det var kul, Vi hoppade typ studsmatta och åt.. men jag gjorde illa min haka lite : ( Men efter det så åkte jag hem och kollade på DH : )

Idag var det som vanligt skola.. men det var det ju i går och i förrgår oxå.. Men i alla fall så har jag vart ovanligt glad idag ! Och jag älskar och vara glad!
men tillbaka till ämnet.. Skola idag, typ tråkiga lektioner men.. aa.. det var fint väder och jag tycker i alla fall att det var en mysig lunchrast.. : ) fast Jennifer blev lite arg.. tror jag.. : P Men inget allvarligt i alla fall!
Sen åkte jag som vanligt skolbuss hem från skolan.. Jag vet  inte om Josefin är lite små arg på mej lr om hon bara var trött men men.. Man får väll hoppas att det var tröttheten.. för då blir hon ju pigg och glad efter sömn.. : )
Men nu i alla fall så är jag hemma.. och när jag kom hem så satt jag mej vid datan men tänkte att det var så fruktansvärt fint väder ute så jag tog med mej datan ut ; ) Hehe, bra med bärbara datorer =)
så nu sitter jag här i solen och skriver ett inlägg.. ibland kommer lite kalla vindar men annars är det varmt och skönt!
Ska då rida lektion ikväll.. Ska väll bli kul : )

Men men Pusshej<3! 

Din åsikt

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du E-Post?: Det är bara jag som kommer se den. (publiceras ej)

Skriv upp ditt bloggnamn här om du har nån:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0